dijous, 28 de març del 2019

Un milló de likes

El dimecres 20 a la tarda vam anar a mirar una obra de teatra als Maristas. Va sobre dues noies que una vol ser influencer, que tothom la conegui i l'altra vol cantar només pel seu poble o sigui que es una mica antiga.

Imatge relacionada

Jo crec  que en les xarxes socials poden fer grans coses però sempre i quan en fem un bon ús. Com per exemple amb el whatsapp ens cumuniquem amb la familia i amb els amics.

Un influencer és una persona que li agrada molt les xarxes socials i que tothom la segueixi i que sapiguen d'ell o d'ella.

Jo diré uns dels meus influencers que jo segueixo, no la tinc al instagram perquè no en tinc, però si la segueixo per Youtube. Aquesta és la Carla Laubalo que té tota les xarxes socials. Viu a Barcelona, és catalana, en els seus vídeos parla en castellà. Parla de diversió, emocions, consells i moltes coses més.


Resultat d'imatges de carla laubalo     Imatge relacionada





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada